måndag 14 december 2009


2 kommentarer:

  1. hej unni. jag mår bra, hur mår du? jag är ledsen för att jag inte kan prata med dig, men jag tänker inte konkurrera om vänner. jag har också fått nog av falskhet och besvikelser. som du säkert minns så gjorde jag det ganska klart för er vad jag tycker om sådant i våras. och jag vill inte ha falskheten i mitt liv. hoppas du mår bra! tankar till dig

    SvaraRadera
  2. när annie-incidenten hände skulle sarah ha sagt ifrån och sagt att annie borde ha pratat med mig om det var något hon störde sig på. hon visste precis hur jag skulle reagera, och ändå gjorde hon som hon gjorde. det här är helt och hållet hennes fel, så om man vill skylla på någon som är ansvarig för det här, så är det henne. att hon sedan har mage att inte bry sig eller prata med mig, säger också hur hon är som person. jag tar inte sånt.

    SvaraRadera